Retur- och reklamationspolicy
Retur- och reklamationspolicy
Allmänt
Vi erbjuder en 100-dagars returpolicy, vilket innebär att du har 100 dagar på dig från mottagandet av Framky att skicka in en returbegäran.
För att vara berättigad till retur måste produkten vara i samma skick som du fick den och måste vara i sin originalförpackning.
För att starta returförfarandet, vänligen kontakta oss på hello@framky.com. Om returen godkänns skickar vi en returetikett och instruktioner om hur och vart du ska skicka paketet. Varor som skickas tillbaka till oss utan en returorder kommer inte att accepteras.
Om du har några frågor om en retur kan du alltid kontakta oss på hello@framky.com.
Returerna skickas till adressen:
Framky sp.
z o.o.
Heliotropów 29/D3
04-796 Warsaw
NIP: 5213928409
Skador och problem
Kontrollera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om produkten är defekt, skadad eller om du har fått fel produkt så att vi kan bedöma problemet och lösa det.
Undantag/ej ersättningsgilla poster
Tyvärr tar vi inte emot returer på rea-produkter.
Avkastning
När vi har tagit emot och granskat din retur meddelar vi dig om din återbetalning har godkänts eller inte. Om returen godkänns kommer du att få en automatisk återbetalning med din ursprungliga betalningsmetod. Observera att det kan ta lite tid för banken eller kreditkortsföretaget att behandla och kreditera återbetalningen.